Blog

Podatki i prawo

Skuteczna windykacja w biurze rachunkowym

Większość przedsiębiorców boryka się z problemem niezapłaconych faktur przez klientów. Nie ma znaczenia czy klient to osoba fizyczna czy inny przedsiębiorca. Nawet duże firmy potrafią nadużywać zaufania i przeciągać terminy płatności w nieskończoność. Biuro rachunkowe, jak każda firma, potrzebuje płynności w płatnościach, dlatego takie zachowania klientów często odbijają się czkawką i przyprawiają właścicieli biur o

Marketing

Znajdź osoby, które chcą czytać newsletter biura rachunkowego

W przypadku newslettera nie liczy się ilość, a jakość kontaktów. Osoby, które nie chcą czytać e-maili, nie zostaną Twoimi klientami, choćby dostawali 10 wiadomości dziennie. Dlatego kupowanie baz lub wrzucanie do newslettera osób, które nie wyraziły na to zgody, jedynie pogorszy statystyki i skuteczność działań promocyjnych. Z jakich źródeł biuro rachunkowe może pozyskiwać kontakty do

Marketing

Nie mam klientów z social mediów! 5 najczęstszych błędów

Błędy w social mediach biura rachunkowego powodują, że Twoich klientów nie przybywa. Sprawdź, jak możesz ich uniknąć: “Po co mi te social media? Publikuję już pół roku i nie pozyskałem żadnego klienta!” – utożsamiasz się z tym problemem? Nawet nie wiesz jak wielu przedsiębiorców zgłasza się po pomoc marketingową z podobnym przekonaniem. I zupełnie nie

skuteczny-newsletter-biura-rachunkowego
Marketing

Skuteczny newslettera biura rachunkowego

Twój newsletter może mieć bardzo wartościową treść, przynosić zarówno klientom jak i Tobie duże korzyści – ale nic Ci po nim, jeśli subskrybenci nawet go nie otworzą… Wysyłając newsletter biura rachunkowego musisz pamiętać o kilku technicznych wskazówkach, które poprawią statystyki mailingu. Co zrobić, żeby Twoje e-maile w ogóle były otwierane? I, co ważne, także czytane

Dłonie piszą na klawiaturze laptopa. Na ekranie napis BLOG. Wokół kolorowe zakreślacze, komórka, herbata.
Marketing

O czym pisać na blogu biura rachunkowego?

O czym pisać na blogu biura rachunkowego? Treści na blogu muszą nieść za sobą wartość merytoryczną. Pisz o tym, co może zainteresować Twojego potencjalnego klienta! Ważne jest nie tylko to o czym pisać na blogu biura rachunkowego, ale też jak pisać! Treści powinny być napisane w ciekawy sposób. Nie oszukujmy się, temat księgowości dla zwykłego

Dłonie piszą na klawiaturze laptopa, na pierwszym planie słowo BLOG. Widać rękawy białej koszuli, kalkulator, notes, długopis.
Marketing

Jak prowadzić blog biura rachunkowego?

Zanim powiemy Ci jak prowadzić blog biura rachunkowego, musisz zrozumieć czym w ogóle jest blog firmowy. Wiele osób kojarzy blog z internetowymi pamiętnikami, popularnymi jeszcze kilka lat temu. Treści znajdujące się na stronie Twojego biura rachunkowego to coś zupełnie innego! Blog firmowy jest skarbnicą wiedzy dla Twojego potencjalnego klienta. Jeśli znajdzie odpowiedzi na swoje pytania

Marketing

Strona internetowa biura rachunkowego

Jak przedstawić ofertę swojej firmy? Możliwości zarówno w sieci jak i w „realnym świecie” jest wiele. Jednak najprostszą i najbardziej efektywną z nich jest założenie strony internetowej. To element, o którym warto pomyśleć już na samym początku prowadzenia firmy!Strona internetowa biura rachunkowego nie musi być skomplikowana. Ważne, aby: w ogóle była stworzona oraz wyglądała schludnie

Marketing

Czy biuro rachunkowe musi mieć logo?

Logo to jeden z podstawowych elementów, z którym kojarzymy daną firmę. Jednak czy logo biura rachunkowego to element niezbędny od samego początku? Wbrew temu, co mówią różni specjaliści, ja uważam, że … nie! Dlaczego? W logo musisz zainwestować – nie stworzysz go za darmo! Chyba, że jesteś grafikiem. W Twojej branży ważniejsze jest stworzenie wizerunku

Marketing

Facebook, Google czy strona internetowa – od czego zacząć marketing biura rachunkowego?

Marketing biura rachunkowego to konieczność, przed którą prędzej, czy później stanie każdy właściciel biura. Przygotuj się na to wyzwanie! Otwierasz biuro rachunkowe. Pierwsi klienci to zazwyczaj osoby z grona znajomych i ich polecenia. Wszystko jednak ma swoje granice – po niedługim czasie okazuje się, że marketing szeptany to nie wszystko. Taką drogą pozyskasz kilku pierwszych