O nas

Jesteśmy po to, aby Ci pomóc!

Doskonale wiemy, że prowadzenie biura rachunkowego to wyzwanie. Twoim zadaniem jest nie tylko rzetelna obsługa klientów, ale też pozyskiwanie nowych umów i przede wszystkim dbanie o dobry wizerunek marki. Czy można nam zaufać? Kim jesteśmy i czy mamy doświadczenie? Jakim cudem możemy Ci pomóc w AŻ TYLU tematach?

To naturalne, że zadajesz sobie takie pytania. Sprytne Biuro tworzy zespół doświadczonych specjalistów, dzięki czemu możemy kompleksowo pomóc Ci rozwijać biuro rachunkowe. Poznaj nas i przekonaj się, że warto z nami współpracować!

Oto nasz zespół

Marta

Dlaczego chcę pomagać biuro rachunkowym?
Kilka lat pracowałam w biurze rachunkowym, gdzie prowadziłam księgowość spółek, sporządzałam deklaracje podatkowe oraz sprawozdania finansowe. Później byłam kontrolerem finansowym w spółce wchodzącej na GPW. Wiem, jak ciężka jest praca w tej branży.

Od kilku lat zdobywam doświadczenie w marketingu i budowaniu strategii biznesowych. Chcąc połączyć swoją wiedzę i pasję, stworzyłam Sprytne Biuro.

Swoją wiedzą dzielę się w newsletterze i na blogu. Jeżeli do nas zadzwonisz lub napiszesz, to właśnie ja będę osobą, z którą porozmawiasz o swoich wyzwaniach i potrzebach.

Ania

Finanse i rachunkowość czy marketing? Spróbowałam sił w obu kierunkach, a ostatecznie serce pokierowało mnie w stronę pracy w marketingu. Tutaj, jak w księgowości, co chwilę coś się zmienia. Doświadczenie związane z księgowością pozwala mi lepiej zrozumieć zarówno Twoje potrzeby, jak i Twoich klientów.

Mija 6 rok, od kiedy pomagam rozwijać marki klientów. A każdy sukces klienta, to także mój prywatny sukces. Być może za kilka miesięcy będziemy świętować wspólnie?

Bezpłatne porady o marketingu w Twoim biurze znajdziesz na naszym blogu: Marketing.

Adrianna

Z doświadczenia jestem księgową, choć serce kieruje mnie inną drogą: wspieram innych przedsiębiorców, podnosząc przy tym ich produktywności.
Co to oznacza?

Realizuję zadania, które są czasochłonne, a Ty w tym czasie możesz zająć się rozwojem firmy. Wyszukanie informacji, przygotowanie zestawień, wysyłka e-maili, telefon do klienta – drobnych zadań, które zabierają Ci czas, jest naprawdę wiele!

Możesz powierzyć mi zadania administracyjne i cały backoffice Twojego biura.

Sławek

Ponad 10 lat kierowałem działem Rachunkowości Zarządczej w międzynarodowej korporacji, a od 7 lat kieruję swoim przedsiębiorstwem. To pozwoliło mi uwierzyć, że każdą powtarzalną czynność można zautomatyzować.
Automatyzacja pomoże Ci oszczędzić czas – poświęć go na obsługę nowych klientów, spędź go z bliskimi lub rozwijaj pasje.

Jak mogę Cię wesprzeć? Tworzę rozwiązania w Excelu, które usprawnią Twoją pracę. Sprawdź gotowe pliki już teraz!

Radek

Z zawodu jestem adwokatem oraz doradcą restrukturyzacyjnym. Łącząc doświadczenie z pasją do marketingu – obecnie tworzę teksty blogowe na tematy podatkowe i prawne. Skupiam się na zagadnieniach, które przydadzą się osobom pracującym w księgowości.

To nie znaczy, że marketing pochłonął mnie całkowicie! W czym jeszcze mogę Ci pomóc? Przygotuję wzory umów, a w razie konieczności wyślę wezwanie do zapłaty z kancelarii prawnej. Jeśli potrzebujesz pomocy w innym zakresie, zapytaj!

Tomek

Wysłuchuję, pomagam i doradzam. Zoptymalizuję stronę, żeby szybko się ładowała, zaktualizuję, aby sprawnie funkcjonowała.

Od ponad 10 lat pracuję jako programista. Działam na systemie WordPress, który będzie dla Ciebie prosty w obsłudze. Jeśli działasz na innym systemie, pomogę Ci przenieść stronę.

Uważam, że profesjonalna strona zabezpieczona przed atakami, wirusami i spamem to podstawa dla kreowania profesjonalnego wizerunku eksperta. Pomogę Ci w tym!

Marcin

Jak dotrzeć do klientów, którzy szukają Twoich usług? To główne wyzwanie, z którym chętnie Ci pomogę – już od 13 lat prowadzę kampanie Google Ads. W świecie marketingu internetowego pracuję już od 20 lat.

Nie wróżę z fusów, pracuję na podstawie danych – tylko dzięki nim jesteśmy w stanie podejmować słuszne decyzje biznesowe.

Chyba można powiedzieć, że lubimy to samo: pracę na liczbach! Marketing to nie tylko kreatywność, ale przede wszystkim analityka. Myślę, że doskonale to rozumiesz.