Newsletter
dla utrzymania relacji
Dobrze prowadzony newsletter może być świetną drogą bezpośredniej komunikacji z odbiorcami. Dlaczego “dobrze prowadzony”? Bo jeśli wysyłane wiadomości nie będą interesujące, choćbyś miał kilka tysięcy adresów e-mailowych – nie przyniesie to żadnego efektu. Po co wysyłać wiadomości, których nikt nawet nie otworzy?
Obecnie newsletter to klucz do budowania trwałych relacji zarówno z obecnymi klientami, jak i tymi potencjalnymi – przyszłymi. Dostarczając im wartościowych informacji możesz nie tylko utrzymywać stały kontakt, ale też od czasu do czasu przypominać o swojej ofercie, prosić o opinie, czy zachęcać do polecania usług. Mailing ma ogromny potencjał!
![](https://sprytnebiuro.pl/wp-content/uploads/2024/01/newsletter-dla-klientow-biur.jpg)
Dlaczego newsletter jest tak skuteczny?
![](https://sprytnebiuro.pl/wp-content/uploads/2024/01/22.png)
Skuteczne budowanie relacji
Wiadomość e-mail to forma bezpośredniego kontaktu z odbiorcą (zwracasz się konkretnie do niego, nie do ogółu). Dzięki regularnym kontaktom z klientami, budujesz silne relacje oparte na zaufaniu.
![](https://sprytnebiuro.pl/wp-content/uploads/2024/01/3.png)
Dostarczanie wartościowych treści
Dostarczamy treści wartościowe dla odbiorcy, takie jak aktualności branżowe, porady podatkowe czy informacje o zmianach prawnych. Najważniejsze: treści są pisane ICH JĘZYKIEM, co sprawia, że Wasze newslettery są czytane i cenione. Nie cytujemy aktów prawnych, a tłumaczymy je tak, aby każdy zrozumiał co się zmienia.
![](https://sprytnebiuro.pl/wp-content/uploads/2024/01/19.png)
Personalizacja
Masz możliwość decydowania do kogo zostanie dostarczony dany e-mail. W związku z tym jeżeli zmiana dotyczy tylko JDG, nie rozsyłamy tej informacji do spółek. Dzięki temu odbiorca wie, że wszystkie treści, które od Ciebie otrzymuje, są dla niego wartościowe.
![](https://sprytnebiuro.pl/wp-content/uploads/2024/01/21.png)
Zwiększanie świadomości marki
Regularna obecność Twoich newsletterów w skrzynkach mailowych klientów zwiększa świadomość marki. Odbiorcy łatwiej pamiętają o tym konkretnym biurze rachunkowym w momencie potrzeby (jeśli nie są Twoimi klientami), czy kiedy ktoś pyta o polecenie.
Co oferujemy w ramach tworzenia i wysyłki newslettera?
Postaw na bezpośrednie relacje, wysyłaj regularnie wiadomości, które odbiorcy chętnie będą czytać. Sprawdź cennik i skontaktuj się z nami!
Chcesz podjąć współpracę? Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
Wybierz najdogodniejszy dla siebie sposób:
Możesz skorzystać z formularza. Odezwiemy się do Ciebie.