Blog

Marketing

Czy biuro rachunkowe musi mieć logo?

Logo to jeden z podstawowych elementów, z którym kojarzymy daną firmę. Jednak czy logo biura rachunkowego to element niezbędny od samego początku? Wbrew temu, co mówią różni specjaliści, ja uważam, że … nie! Dlaczego? Od samego początku warto jednak zadbać o spójność identyfikacji wizualnej, o której przeczytasz w artykule. Identyfikacja wizualna biura rachunkowego Jeśli pojęcie

Marketing

Facebook, Google czy strona internetowa – od czego zacząć marketing biura rachunkowego?

Marketing biura rachunkowego to konieczność, przed którą prędzej, czy później stanie każdy właściciel biura. Przygotuj się na to wyzwanie! Otwierasz biuro rachunkowe. Pierwsi klienci to zazwyczaj osoby z grona znajomych i ich polecenia. Wszystko jednak ma swoje granice – po niedługim czasie okazuje się, że marketing szeptany to nie wszystko. Taką drogą pozyskasz kilku pierwszych

Marketing

Jak stworzyć reklamę dla biura rachunkowego z małym budżetem?

Reklama biura rachunkowego z małym budżetem jest możliwa i warto ją stosować nawet, jeżeli jej efekty nie są tak zadowalające, jak działania z dużymi kwotami. Z naszego doświadczenia wynika, że rozreklamowanie firmowych social mediów bez płatnej reklamy jest praktycznie niemożliwe. Uzupełniającymi działaniami  (szczególnie koniecznymi, jeśli Twój budżet reklamowy jest mały, tj. poniżej 500 zł /

Marketing

Jak założyć fanpage biura rachunkowego?

Jak założyć fanpage biura rachunkowego? Z naszą instrukcją to proste! Fanpage biura rachunkowego jest bardzo ważnym elementem promocji. Pozyskiwanie nowych klientów w sieci bez social mediów jest w obecnych czasach wręcz niemożliwe. Dlaczego? Bo osoba szukająca księgowego w pierwszej kolejności będzie chciała się o Tobie więcej dowiedzieć. Do księgowego trzeba zyskać zaufanie. Twoim zadaniem jest

Marketing

Jak pozyskać fanów na fanpage biura rachunkowego?

Zastanawiasz się, jak pozyskać fanów na fanpage biura rachunkowego?Czy liczba polubień na fanpage’u ma jakieś znaczenie? Czy tzw. „lajki” są w ogóle potrzebne? Już na wstępie zdradzę Ci odpowiedź: tak! Są potrzebne, a liczba obserwujących ma duże znaczenie w social mediach. Dlaczego? Po pierwsze: prowadzenie fanpage’a i publikacja treści, których nikt nie czyta, nie przynosi

Newsletter biura rachunkowego, który chce się czytać!
Marketing

Newsletter biura rachunkowego, który chce się czytać!

Czy wiesz, że newsletter biura rachunkowego może zwiększyć sprzedaż Twoich usług nawet o 40%? Jego dużą zaletą jest fakt, że trafiasz do osób, które rzeczywiście tego chcą, bo samodzielnie dołączyły do listy malingowej. Co więcej – w Twojej branży ta forma promocji ma jeszcze większy potencjał: nie każdy przedsiębiorca spędza dużo czasu w social mediach,

sposoby na pozyskanie klientów biura rachunkowego
Marketing

Jak pozyskać klientów do biura rachunkowego?

Liczba biur rachunkowych stale rośnie, a co za tym idzie – wzrasta konkurencja na rynku. Coraz ciężej jest pozyskać klientów z polecenia. Jakie działania podejmować, aby zdobyć klientów? Co robić, żeby osoby zainteresowane usługami księgowymi kierowały się właśnie do Ciebie? Możliwości jest naprawdę wiele. Ważne jest jednak, aby nie poprzestawać na jednej drodze promocji. Pokazywanie

biuro-rachunkowe-facebook
Marketing

Fanpage biura rachunkowego – czy na pewno go potrzebujesz?

Według danych z 2021 roku, Twoja marka na Facebook’u może dotrzeć do 18 milionów Polaków. Ta informacja powinna wystarczyć, aby jednoznacznie odpowiedzieć, że każda firma powinna mieć swój fanpage. Wiele osób przed skorzystaniem z usług w pierwszej kolejności sprawdza wizerunek biura rachunkowego w sieci. Jeśli nie prowadzisz profilu w social mediach lub jest on zaniedbany,

AML pytania i odpowiedzi
AML

AML dla biur rachunkowych – FAQ

Czy biuro rachunkowe ma obowiązek zgłaszania transakcji ponadprogowych, czyli magiczne 15.000 euro? NIE Z założenia biuro rachunkowe nie przeprowadza transakcji, wobec czego nie realizuje procedury wstrzymania transakcji, blokady rachunku, czy zgłaszania transakcji ponadprogowych, o których jest mowa w artykule 72 ustawy  z dnia 1.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML). Biuro zobowiązane jest do zarejestrowania

AML

AML dla biur rachunkowych

Jeżeli czytałeś już pozostałe artykuły na temat AML dla biur rachunkowych na naszym blogu, albo wdrożyłeś już procedury AML, to wiesz, ile wiąże się z tym pracy.Samo stworzenie procedury to czasochłonny proces. A to przecież tylko wstęp do realizacji obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu

AML

Procedura anonimowego zgłaszania naruszeń AML

Masz gotową procedurę AML w Twoim biurze rachunkowym i myślisz, że już wypełniłeś obowiązki wynikające z ustawy? Hola, hola! Nie tak szybko! Niestety stworzenie procedury to nie jedyne, co musisz mieć na uwadze, aby być w zgodzie z przepisami ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Artykuł 53. ustawy AML nakłada na biura także obowiązek

Osoba w czarnej marynarce trzyma w rękach plik dokumentów podzielonych grubymi czarnymi spinaczami.
AML

Procedury AML dla biura rachunkowego

O obowiązkach nałożonych na biura rachunkowe przez ustawę z dnia 1.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (w skrócie ustawę AML) pisałam już w innych artykułach. Jeżeli jeszcze ich nie czytałeś, a temat dla Ciebie nie jest do końca oczywisty – zaparz dobrą kawę i wczytaj się w pozostałe artykuły dotyczące AML. To