Samodzielne ustawianie reklam? To możliwe!
Czy samodzielne ustawianie reklam może być skuteczne w pozyskiwaniu klientów?
Prowadzisz profil swojego biura w mediach społecznościowych? Jeżeli tak, to pewnie zauważyłeś, że samo publikowanie postów może nie przynieść pożądanych rezultatów. Jeżeli opublikujesz post na Facebooku, zobaczy go jakaś część osób, które obserwują Twój profil. Jednak w ten sposób nie trafisz do nowych klientów. Jeżeli chcesz poszerzyć grono obserwatorów, a docelowo – klientów swojego biura, powinieneś poważnie zastanowić się nad promocją wpisów i płatną reklamą w social mediach. Czy musisz zlecać to zadanie specjalistom? A może samodzielne ustawianie reklam to nic trudnego i możesz to robić samodzielnie?
Warto wiedzieć, jak działają reklamy w social mediach
Być może współpracowałeś już z agencją marketingową, która prowadziła za Ciebie profile w mediach społecznościowych i przygotowywała płatne reklamy. A może samodzielnie tworzyłeś reklamy na Facebook’u, ale robiłeś to trochę 'po omacku’ nie do końca rozumiejąc co i po co robisz?
Teraz możesz to zmienić!
Skorzystaj ze szkolenia, dzięki któremu w ciągu nieco ponad godzinę nauczysz się zupełnie samodzielnie ustawiać reklamy!
Być może uznasz, że wolisz oddelegować to zadanie firmie zewnętrznej, ale będziesz już wiedzieć za co tak naprawdę płacisz i na czym polega ustawianie reklam.
Samodzielne ustawianie reklam na profilach w mediach społecznościowych
Jeżeli 3x odpowiedziałeś TAK, to szkolenie jest dla Ciebie!
Możesz je kupić w naszym sklepie.👇
Czego dowiesz się ze szkolenia?
W tym szkoleniu pokażę Ci “klik po kliku” co zrobić, aby ustawić prostą kampanię reklamową pod kątem technicznym.
Nie dostaniesz tu jednak rozwiązań 1:1 jaką grupę odbiorców wybrać i co napisać w reklamie.
Dlaczego? Bo gdyby każdy z oglądających ustawił dokładnie taką samą reklamę, nie dość, że byłyby bardzo drogie, to nie przyniosłyby żadnego efektu!
Wytłumaczę Ci jednak:
- o co chodzi z kampanią/zestawem reklam/reklamą,
- jaki cel reklamowy wybrać w zależności od Twojego celu biznesowego,
- na co zwracać uwagę podczas ustawiania kampanii (budżet, czas trwania),
- w jaki sposób szukać grupy odbiorców, jak ją zawężać, zapisywać,
- jakie elementy dodać w kampanii,
- jak stworzyć reklamę na aktywność, przekierowanie na stronę, pozyskiwanie kontaktów,
- w którym miejscu analizować wyniki kampanii i na co zwracać uwagę.
UWAGA: To bardzo techniczne szkolenie. Poznasz wszystkie ustawienia reklam i zrozumiesz kiedy stosować każde z nich. Prowadząca szkolenie pokazuje swój Menedżer Reklam i tworzy kolejne reklamy.
Nie wiesz, czy możesz nam zaufać?
Przeczytaj opinię o naszym poprzednim szkoleniu jednej z uczestniczek:
Kto prowadzi szkolenie?
Szkolenie przygotowała Anna Nycz, Social Media Managerka z kilkuletnim doświadczeniem.
„W mediach społecznościowych pomagam rozwijać się przede wszystkim małym firmom, które nie mają kilkutysięcznych budżetów na reklamę. Z małymi budżetami też da się wiele zdziałać!”
Co dostaniesz w ramach szkolenia?
NAGRANIE WIDEO, trwające godzinę i 20 minut, które pokazuje krok po kroku jak ustawić reklamę w menedżerze reklam.
Prowadząca szkolenie na żywo tworzy reklamy w menedżerze i omawia wszystkie ustawienia.
Ważne! Przed przystąpieniem do szkolenia przygotuj Menedżera Firmy oraz Menedżera Reklam. Jeżeli jeszcze ich nie masz, przygotowaliśmy instrukcję jak je założyć i skonfigurować.
Chcesz skutecznie samodzielnie reklamować swoje biuro?
Zapraszamy na szkolenie👇