Jak wygląda współpraca marketingowa ze Sprytnym Biurem?

Jak wygląda współpraca marketingowa ze Sprytnym Biurem?

Zapraszamy do zapoznania się z krótkim opisem! Naszym priorytetem jest podejmowanie takich działań, aby właściciele biur rachunkowych mieli więcej czasu na rozwój firmy. Jesteśmy po to, aby odciążyć Cię całkowicie od zadań związanych z marketingiem i pozyskiwaniem nowych klientów.

Od czego zaczynamy?

Od rozmowy! Chcemy się dowiedzieć co robisz obecnie w kwestii marketingu, jakie są tego efekty, czego oczekujesz od naszej współpracy, co chcesz osiągnąć, jaki masz miesięczny budżet na działania reklamowe. Ta rozmowa to też pierwsza próba znalezienia Twoich wyróżników na rynku. Po niej otrzymasz proponowany zakres współpracy.

Rozpoczynamy współpracę!

Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami w zakresie social mediów/reklamy, otrzymasz do uzupełnienia krótki brief. To informacje o Twojej firmie i ofercie, Twoim doświadczeniu, potencjalnych klientach. Są dla nas niezbędne do tworzenia treści i reklam.

Od Ciebie potrzebujemy jeszcze odpowiednich dostępów do kont (chyba, że mamy je utworzyć samodzielnie od zera). Oczywiście przesyłamy do tego szczegółową instrukcję. Jeżeli masz gotowe zdjęcia biznesowe/podczas pracy, na tym etapie prosimy Cię o ich udostępnienie.

I na tym Twój udział i poświęcanie czasu w dużej mierze się kończy!

Strategia działania

Na początek każdego okresu współpracy otrzymasz od nas koncepcję działań.
To propozycje tematów, o których chcemy pisać na Twoich profilach, sugestie do kogo kierować reklamy, informacja jaki przycisk/przekierowanie do działania będą wykorzystywane.

Taką koncepcję albo akceptujesz, albo sugerujesz poprawki do wprowadzenia.
My też na bieżąco śledzimy przepisy. Sprawdzamy, czy są ważne zmiany w ustawach, o których warto poinformować przedsiębiorców, czy o czymś jest teraz głośno. Jeżeli jednak masz pomysł na jakiś temat (np. dużo osób ostatnio Cię o to pytało), chętnie zapoznamy się z sugestiami i przygotujemy odpowiednie treści.

Nie musisz wymyślać tematów samodzielnie!

Poprawki?

Po akceptacji przystępujemy do tworzenia treści i grafik. Każdy wpis ponownie trafia do Ciebie do akceptacji. Poprawki zazwyczaj zdarzają się wyłącznie w pierwszym okresie współpracy: to moment, kiedy uczymy się siebie nawzajem. My musimy zrozumieć jaka stylistyka Ci odpowiada i jakim językiem mówisz do klientów. Ty musisz zrozumieć, że niektóre zabiegi marketingowe są niezbędne, aby nasze działania były skuteczne.

Nie musisz tworzyć wpisów samodzielnie!

Nasze działania, Twoje korzyści

Jeśli wszystko jest w porządku, zajmujemy się publikacją wpisów i reklam. Nie musisz publikować ich samodzielnie!

Pomożemy Ci także w moderowaniu komentarzy – pytania merytoryczne zostawiamy Tobie.

Bierzemy na siebie więcej!

 

Jeżeli w trakcie współpracy widzimy potencjał w rozwoju kampanii, zmianie grupy odbiorców, czy świetną okazję na zorganizowanie np. akcji promocyjnej, na bieżąco otrzymujesz od nas takie informacje. Nie musisz myśleć o rozwoju marketingowym swojego biura samodzielnie!

Decydując się na współpracę z nami możesz mieć pewność, że nie tylko odciążymy Cię w zadaniach marketingowych, ale przede wszystkim pomożemy Ci zbudować wizerunek eksperta w sieci i pozyskać nowych klientów zainteresowanych usługami księgowymi.

Dowody – case study

Słowa to jedno, ale jak to wygląda w liczbach? 

Spójrz na wyniki jednego z naszych klientów. To zaledwie pierwszy miesiąc współpracy, kiedy zmieniamy stylistykę publikowanych treści i zaczynamy budować wizerunek firmy! Budżet reklamowy wydany na te działania to 300 zł.

Co udało się osiągnąć?

Budujemy świadomość marki

Dotarliśmy do prawie 15 000 osób, którzy znajdują się w grupie potencjalnych klientów.

Budujemy zaufanie do marki

175 reakcji do postów, 21 komentarzy, 17 udostępnień, 9 nowych obserwujących. 0 osób, które przestały lubić fanpage.

Edukujemy z zakresu usług

2 spośród 6 wpisów były czysto reklamowe, gdzie zaprezentowaliśmy dostępne usługi dot. księgowości i rozliczeń podatkowych.

Wyróżniamy na tle konkurencji

Propozycje konsultacji pod konkretne tematy, podkreślanie, że trzymamy rękę na podatkowym pulsie – to jedne z wielu zabiegów, które zachęcają do wybrania właśnie TEGO biura rachunkowego spośród wielu innych.

Przekierowujemy w stronę sprzedaży

39 osób przeszło na stronę www, aby zapoznać się z ofertą i pełnym zakresem usług. Dodatkowo 4 zapytania pojawiły się na fanpage’u.

 

Chcesz osiągnąć podobne – a z biegiem czasu jeszcze lepsze efekty? Zbudować profesjonalny wizerunek swojego biura rachunkowego w sieci?

Skorzystaj z oferty na prowadzenie mediów społecznościowych Twojego biura!

Dłonie kobiety piszące na komórce, przed nią laptop, obok kawa. Niebieskie ikonki social mediów.

Jak wyglądają przykładowe wpisy i reklamy, które tworzymy?

Poniżej przykład nr 1:

I przykład nr 2:

Jak wyglądały wcześniejsze wpisy? Przede wszystkim nie miały określonej strategii, nie spełniały wymienionych przez nas wcześniej celów, nie miały spójnej identyfikacji wizualnej:

 

Poprowadzimy Twoje social media. Skutecznie!

Skorzystaj z wakacyjnej promocji!

Uśmiechnięta kobieta w długich brązowych włosach ściska dłoń mężczyzny siedzącego przy niej przy stole.

Podobne wpisy