Uśmiechnięta kobieta w okularach, o długich blond włosach, w białej koszuli.
|

Szkolenie Jak prowadzić social media biura rachunkowego, aby pozyskać klientów?

Zastanawiasz się jak prowadzić social media biura rachunkowego, aby pozyskać klientów?
Czy to w ogóle możliwe?

Nie wiem o czym pisać na profilu. Ludzie nie chcą tego czytać. Nie umiem tworzyć grafik. Moje wpisy są nudne. Publikuję często, ale wpisy nikomu się nie wyświetlają. Ludzie “klikają”, ale nie przyszedł żaden nowy klient z social mediów…

Znasz to?

To najczęściej podawane powody od Was – właścicieli biura rachunkowego – w odpowiedzi na pytanie dlaczego nie prowadzicie regularnie profili firmowych w mediach społecznościowych.

Wychodząc Wam na przeciw, przygotowaliśmy szkolenie Jak prowadzić social media biura rachunkowego, aby pozyskać klientów.

Czego się dowiesz ze szkolenia?

✔️Jaki jest cel prowadzenia fanpage Twojego biura rachunkowego?

✔️Jak nawiązać trwałą relację z odbiorcami?

✔️Jak znaleźć Twoją grupę odbiorców?

✔️Jak w prosty sposób tworzyć profesjonalne grafiki dla Twoich wpisów?

✔️W jaki sposób prowadzić fanpage, żeby przyciągał TWOICH klientów?

✔️Jakie są najczęściej popełnianie błędy?

✔️O czym pisać, żeby klienci chcieli to czytać?

✔️Co robić, żeby obserwatorzy stali się klientami?

Czy szkolenie Jak prowadzić social media biura rachunkowego jest dla Ciebie?

Tak, jeżeli chcesz wiedzieć, jak zbudować zaufanie do Twojego biura.

Tak, jeżeli chcesz zdobywać nowych klientów w mediach społecznościowych.

Tak, jeżeli szukasz solidnej dawki wiedzy, dopasowanej do specyfiki biur rachunkowych.

Nie, jeżeli masz już bardzo zaawansowana wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu social mediów i skutecznie zdobywasz dzięki nim nowych klientów.

Skorzystaj z naszego szkolenia!

Zapraszamy na szkolenie👇

Social media to przede wszystkim budowanie wizerunku w sieci.

 To długotrwały proces, dlatego zacznij JUŻ DZIŚ. Ale rób to sprytnie, zgodnie z przygotowanym wcześniej planem działania: Musisz zrozumieć do kogo piszesz, w jakim celu, czego ta osoba potrzebuje. Dowiedzieć się co zrobić, aby odbiorca zatrzymał się właśnie NA TWOIM wpisie, podczas kiedy scrolluje dziesiątki innych nie czytając ich.

Podczas szkolenia tłumaczę Ci, jak to zrobić.
Otrzymujesz mnóstwo przykładów, które możesz wykorzystać od razu na swoim profilu.
Gotowy harmonogram publikacji na miesiąc i wiele innych pomysłów na wpisy.

Przesłuchaj, przeczytaj i działaj! Jeśli nie wiesz od czego zacząć, pomoże Ci w tym checklista dołączona do szkolenia.

Media społecznościowe to świetne źródło pozyskiwania nowych klientów – o ile będziesz cierpliwy i zrobisz wszystko zgodnie ze wskazówkami.

Nie trać więcej czasu na publikowanie przypadkowych postów. Zacznij w końcu zdobywać klientów dzięki mediom społecznościowym. To naprawdę możliwe!

Kto przygotował szkolenie?

Ania, Social Media Managerka z kilkuletnim doświadczeniem: „Wprowadziłam w świat mediów społecznościowych już niejedno biuro rachunkowe. Wierzę, że i nasza wspólna przygoda zakończy się Twoim (a co za tym idzie – także moim) sukcesem”.

Co dostaniesz w ramach szkolenia?

1) NAGRANIE WIDEO – omówienie prezentacji,

2) PREZENTACJA SZKOLENIA w formacie PDF,

3) CHECKLISTA z którą sprawdzisz, czy profil Twojego biura przyciąga, czy raczej odstrasza potencjalnych klientów,

4) przykładowy miesięczny PLANER POSTÓW na fanpage’u,

5) całą wiedzę merytoryczną także w formie E-BOOKA, a w nim CHECKLISTĘ zadań krok po kroku, abyś wiedział/a od czego zacząć.

Jakie zagadnienia są poruszane na szkoleniu Jak prowadzić social media biura rachunkowego, aby pozyskać klientów?

  • Jakie są cele prowadzenia social mediów?
  • Najczęstsze błędy pojawiające się w trakcie prowadzenia profilu w social mediach.
  • Kto jest Twoim klientem?
  • Jakie typy postów wyróżniamy?
  • Skąd brać pomysły na wpisy?
  • Jak w łatwy sposób stworzyć grafiki?
  • Jak zachęcić do przeczytania wpisu?
  • W jakich godzinach publikować wpisy?
  • Jak często publikować wpisy?
  • Jak przygotować strategię działań?
  • Wpisy opublikowane… i co dalej?

A to wszystko z dokładnym omówieniem i konkretnymi przykładami.

To szkolenie skierowane dla właścicieli biur rachunkowych. Możesz więc mieć pewność, że każdy jego element, każdy przykład, każda wskazówka będą dopasowane do Twojej branży.

Przeczytaj opinię o szkoleniu jednej z uczestniczek

Super szkolenie! Większość szkoleń z zakresu SM skupia się na rozwiązaniach dla sklepów internetowych. To jest przygotowane specjalnie dla biur rachunkowych i uwzględnia specyfikę naszej branży. Żadnych teoretycznych wywodów, same konkretne, praktyczne porady. Wszystko logicznie ułożone, zdobytą wiedzę można od razu stosować.

Jadwiga K.
Właścicielka biura rachunkowego

Opinię znajdziesz na fanpage’u Sprytnego Biura.

Skorzystaj z naszego szkolenia!

Chcesz wiedzieć Jak prowadzić social media biura rachunkowego i w końcu zdobywać tą drogą klientów?

Zapraszamy 👇

Jeżeli po szkoleniu stwierdzisz, że zamiast prowadzić media społecznościowe, wolisz skupić się na innych zadaniach, chętnie przejmiemy od Ciebie ten obowiązek.

Zleć nam prowadzenie profilu Twojego biura w mediach społecznościowych

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

Zapraszamy👇

Sprawdzam ofertę!
Uśmiechnięta kobieta w długich brązowych włosach ściska dłoń mężczyzny siedzącego przy niej przy stole.

Podobne wpisy

  • |

    Co chce wiedzieć klient… biura rachunkowego?

    Dziś przychodzę do Ciebie z książką Marcusa Sheridana p.t. „Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców. Metoda TAYA – They Ask. You Answer.” Ten przydługi tytuł to dobre streszczenie całej treści. O czym jest zatem ta książka? O tym, że powinieneś odpowiadać na pytania swoich klientów….

  • Jak pozyskać klientów do biura rachunkowego?

    Liczba biur rachunkowych stale rośnie, a co za tym idzie – wzrasta konkurencja na rynku. Coraz ciężej jest pozyskać klientów z polecenia. Jakie działania podejmować, aby zdobyć klientów? Co robić, żeby osoby zainteresowane usługami księgowymi kierowały się właśnie do Ciebie? Możliwości jest naprawdę wiele. Ważne jest jednak, aby nie poprzestawać na jednej drodze promocji. Pokazywanie…

  • Pozycjonowanie biura rachunkowego

    Myślisz, że pozycjonowanie to magia? A może wydaje Ci się, że Twoje biuro rachunkowe wcale go nie potrzebuje? Jeżeli chcesz zdobywać nowych klientów, pozycjonowanie biura rachunkowego to podstawa!Bez niego strona www czy wizytówka Twojego biura będą po prostu niewidoczne w sieci. A jeżeli będą niewidoczne, to mało kto dowie się, jak świetną obsługę księgową możesz…

  • Fanpage biura rachunkowego – czy na pewno go potrzebujesz?

    Według danych z 2021 roku, Twoja marka na Facebook’u może dotrzeć do 18 milionów Polaków. Ta informacja powinna wystarczyć, aby jednoznacznie odpowiedzieć, że każda firma powinna mieć swój fanpage. Wiele osób przed skorzystaniem z usług w pierwszej kolejności sprawdza wizerunek biura rachunkowego w sieci. Jeśli nie prowadzisz profilu w social mediach lub jest on zaniedbany,…

  • Jak założyć fanpage biura rachunkowego?

    Jak założyć fanpage biura rachunkowego? Z naszą instrukcją to proste! Fanpage biura rachunkowego jest bardzo ważnym elementem promocji. Pozyskiwanie nowych klientów w sieci bez social mediów jest w obecnych czasach wręcz niemożliwe. Dlaczego? Bo osoba szukająca księgowego w pierwszej kolejności będzie chciała się o Tobie więcej dowiedzieć. Do księgowego trzeba zyskać zaufanie. Twoim zadaniem jest…

  • O czym pisać na blogu biura rachunkowego?

    Treści na blogu muszą nieść za sobą wartość merytoryczną. Pisz o tym, co może zainteresować Twojego potencjalnego klienta! Ważne jest nie tylko to o czym pisać na blogu biura rachunkowego, ale też jak pisać!Treści powinny być napisane w ciekawy sposób. Nie oszukujmy się, temat księgowości dla zwykłego przedsiębiorcy, który nie pasjonuje się finansami, jest po…