Uśmiechnięta kobieta w okularach, o długich blond włosach, w białej koszuli.
|

Szkolenie Jak prowadzić social media biura rachunkowego, aby pozyskać klientów?

Zastanawiasz się jak prowadzić social media biura rachunkowego, aby pozyskać klientów?
Czy to w ogóle możliwe?

Nie wiem o czym pisać na profilu. Ludzie nie chcą tego czytać. Nie umiem tworzyć grafik. Moje wpisy są nudne. Publikuję często, ale wpisy nikomu się nie wyświetlają. Ludzie “klikają”, ale nie przyszedł żaden nowy klient z social mediów…

Znasz to?

To najczęściej podawane powody od Was – właścicieli biura rachunkowego – w odpowiedzi na pytanie dlaczego nie prowadzicie regularnie profili firmowych w mediach społecznościowych.

Wychodząc Wam na przeciw, przygotowaliśmy szkolenie Jak prowadzić social media biura rachunkowego, aby pozyskać klientów.

Czego się dowiesz ze szkolenia?

✔️Jaki jest cel prowadzenia fanpage Twojego biura rachunkowego?

✔️Jak nawiązać trwałą relację z odbiorcami?

✔️Jak znaleźć Twoją grupę odbiorców?

✔️Jak w prosty sposób tworzyć profesjonalne grafiki dla Twoich wpisów?

✔️W jaki sposób prowadzić fanpage, żeby przyciągał TWOICH klientów?

✔️Jakie są najczęściej popełnianie błędy?

✔️O czym pisać, żeby klienci chcieli to czytać?

✔️Co robić, żeby obserwatorzy stali się klientami?

Czy szkolenie Jak prowadzić social media biura rachunkowego jest dla Ciebie?

Tak, jeżeli chcesz wiedzieć, jak zbudować zaufanie do Twojego biura.

Tak, jeżeli chcesz zdobywać nowych klientów w mediach społecznościowych.

Tak, jeżeli szukasz solidnej dawki wiedzy, dopasowanej do specyfiki biur rachunkowych.

Nie, jeżeli masz już bardzo zaawansowana wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu social mediów i skutecznie zdobywasz dzięki nim nowych klientów.

Skorzystaj z naszego szkolenia!

Zapraszamy na szkolenie👇

Social media to przede wszystkim budowanie wizerunku w sieci.

 To długotrwały proces, dlatego zacznij JUŻ DZIŚ. Ale rób to sprytnie, zgodnie z przygotowanym wcześniej planem działania: Musisz zrozumieć do kogo piszesz, w jakim celu, czego ta osoba potrzebuje. Dowiedzieć się co zrobić, aby odbiorca zatrzymał się właśnie NA TWOIM wpisie, podczas kiedy scrolluje dziesiątki innych nie czytając ich.

Podczas szkolenia tłumaczę Ci, jak to zrobić.
Otrzymujesz mnóstwo przykładów, które możesz wykorzystać od razu na swoim profilu.
Gotowy harmonogram publikacji na miesiąc i wiele innych pomysłów na wpisy.

Przesłuchaj, przeczytaj i działaj! Jeśli nie wiesz od czego zacząć, pomoże Ci w tym checklista dołączona do szkolenia.

Media społecznościowe to świetne źródło pozyskiwania nowych klientów – o ile będziesz cierpliwy i zrobisz wszystko zgodnie ze wskazówkami.

Nie trać więcej czasu na publikowanie przypadkowych postów. Zacznij w końcu zdobywać klientów dzięki mediom społecznościowym. To naprawdę możliwe!

Kto przygotował szkolenie?

Ania, Social Media Managerka z kilkuletnim doświadczeniem: „Wprowadziłam w świat mediów społecznościowych już niejedno biuro rachunkowe. Wierzę, że i nasza wspólna przygoda zakończy się Twoim (a co za tym idzie – także moim) sukcesem”.

Co dostaniesz w ramach szkolenia?

1) NAGRANIE WIDEO – omówienie prezentacji,

2) PREZENTACJA SZKOLENIA w formacie PDF,

3) CHECKLISTA z którą sprawdzisz, czy profil Twojego biura przyciąga, czy raczej odstrasza potencjalnych klientów,

4) przykładowy miesięczny PLANER POSTÓW na fanpage’u,

5) całą wiedzę merytoryczną także w formie E-BOOKA, a w nim CHECKLISTĘ zadań krok po kroku, abyś wiedział/a od czego zacząć.

Jakie zagadnienia są poruszane na szkoleniu Jak prowadzić social media biura rachunkowego, aby pozyskać klientów?

  • Jakie są cele prowadzenia social mediów?
  • Najczęstsze błędy pojawiające się w trakcie prowadzenia profilu w social mediach.
  • Kto jest Twoim klientem?
  • Jakie typy postów wyróżniamy?
  • Skąd brać pomysły na wpisy?
  • Jak w łatwy sposób stworzyć grafiki?
  • Jak zachęcić do przeczytania wpisu?
  • W jakich godzinach publikować wpisy?
  • Jak często publikować wpisy?
  • Jak przygotować strategię działań?
  • Wpisy opublikowane… i co dalej?

A to wszystko z dokładnym omówieniem i konkretnymi przykładami.

To szkolenie skierowane dla właścicieli biur rachunkowych. Możesz więc mieć pewność, że każdy jego element, każdy przykład, każda wskazówka będą dopasowane do Twojej branży.

Przeczytaj opinię o szkoleniu jednej z uczestniczek

Super szkolenie! Większość szkoleń z zakresu SM skupia się na rozwiązaniach dla sklepów internetowych. To jest przygotowane specjalnie dla biur rachunkowych i uwzględnia specyfikę naszej branży. Żadnych teoretycznych wywodów, same konkretne, praktyczne porady. Wszystko logicznie ułożone, zdobytą wiedzę można od razu stosować.

Jadwiga K.
Właścicielka biura rachunkowego

Opinię znajdziesz na fanpage’u Sprytnego Biura.

Skorzystaj z naszego szkolenia!

Chcesz wiedzieć Jak prowadzić social media biura rachunkowego i w końcu zdobywać tą drogą klientów?

Zapraszamy 👇

Jeżeli po szkoleniu stwierdzisz, że zamiast prowadzić media społecznościowe, wolisz skupić się na innych zadaniach, chętnie przejmiemy od Ciebie ten obowiązek.

Zleć nam prowadzenie profilu Twojego biura w mediach społecznościowych

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

Zapraszamy👇

Sprawdzam ofertę!
Uśmiechnięta kobieta w długich brązowych włosach ściska dłoń mężczyzny siedzącego przy niej przy stole.

Podobne wpisy

  • |

    Skuteczny marketing biura rachunkowego – case study

    Chcesz wiedzieć, jak działamy? Interesuje Cię marketing biura rachunkowego, który nie tylko będzie dobrze 'wyglądał’, ale też przyprowadzi nowych klientów do Twojego biura? Przeczytaj poniższy case study. Z naszą pomocą biuro rachunkowe Rachunkowość Online w pierwszym roku działalności zdobyło 47 klientów i liczba ta stale rośnie. Tło współpracy marketingowej 3 lipca 2024 był wyjątkowym dniem…

  • Jak stworzyć reklamę dla biura rachunkowego z małym budżetem?

    Reklama biura rachunkowego z małym budżetem jest możliwa i warto ją stosować nawet, jeżeli jej efekty nie są tak zadowalające, jak działania z dużymi kwotami. Z naszego doświadczenia wynika, że rozreklamowanie firmowych social mediów bez płatnej reklamy jest praktycznie niemożliwe. Uzupełniającymi działaniami  (szczególnie koniecznymi, jeśli Twój budżet reklamowy jest mały, tj. poniżej 500 zł /…

  • |

    Co chce wiedzieć klient… biura rachunkowego?

    Dziś przychodzę do Ciebie z książką Marcusa Sheridana p.t. „Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców. Metoda TAYA – They Ask. You Answer.” Ten przydługi tytuł to dobre streszczenie całej treści. O czym jest zatem ta książka? O tym, że powinieneś odpowiadać na pytania swoich klientów….

  • Czy biuro rachunkowe musi mieć logo?

    Logo to jeden z podstawowych elementów, z którym kojarzymy daną firmę. Jednak czy logo biura rachunkowego to element niezbędny od samego początku? Wbrew temu, co mówią różni specjaliści, ja uważam, że … nie! Dlaczego? Od samego początku warto jednak zadbać o spójność identyfikacji wizualnej, o której przeczytasz w artykule. Identyfikacja wizualna biura rachunkowego Jeśli pojęcie…

  • Jak założyć fanpage biura rachunkowego?

    Jak założyć fanpage biura rachunkowego? Z naszą instrukcją to proste! Fanpage biura rachunkowego jest bardzo ważnym elementem promocji. Pozyskiwanie nowych klientów w sieci bez social mediów jest w obecnych czasach wręcz niemożliwe. Dlaczego? Bo osoba szukająca księgowego w pierwszej kolejności będzie chciała się o Tobie więcej dowiedzieć. Do księgowego trzeba zyskać zaufanie. Twoim zadaniem jest…

  • Wizytówka Google biura rachunkowego – jak ją założyć?

    Wizytówka Google biura rachunkowego to nieodłączny element każdego biura, które chce skutecznie zdobywać nowych klientów. Profil firmowy wcześniej był znany jako Google Moja Firma. To wciąż ta sama usługa, tylko ze zmienioną nazwą. I nadal jest bardzo ważnym elementem w promocji Twoich usług, zarówno jeśli obsługujesz klientów stacjonarnie jak i zdalnie. Utworzenie wizytówki Google biura…