Pozycjonowanie

Pozycjonowanie wizytówki i strony biura rachunkowego

Jeżeli dzisiaj większość Twoich klientów przychodzi z polecenia znajomych, może Ci się wydawać, że pozycjonowanie nie jest Ci potrzebne. Ale rzeczywistość jest inna.

Potencjalni klienci, nawet ci z polecenia, będą chcieli sprawdzić Twoje biuro w internecie, przeczytać opinie o Tobie, porównać ofertę z konkurencją.
Jeżeli zadbasz o pozycjonowanie wizytówki i strony swojego biura rachunkowego, zrobisz dobre pierwsze wrażenie, a od tego już tylko krok do podpisania umowy o współpracę.

Uśmiechnięta kobieta w długich brązowych włosach ściska dłoń mężczyzny siedzącego przy niej przy stole.

Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie Twojego biura rachunkowego?

Według danych StatCounter z wyszukiwarki Google jeszcze w marcu 2023 roku korzystało ponad 95% użytkowników internetu w Polsce. Zdecydowana większość z nich skupia się na pierwszych wynikach wyszukiwania – widocznych na pierwszej, ewentualnie drugiej stronie wyświetlonych wyników.

Twoi potencjalni klienci także z dużym prawdopodobieństwem będą szukać księgowej właśnie w wyszukiwarce Google. Warto, żeby znaleźli tam Twoje biuro!

Czym jest pozycjonowanie?

W dużym skrócie pozycjonowanie (SEO) obejmuje to działania, dzięki którym Twoje biuro rachunkowe będzie lepiej widoczne w sieci. A jeżeli będziesz widoczny – potencjalni klienci z łatwością Cię znajdą. Im lepsze pozycjonowanie tym więcej zapytań o Twoje usługi!

Jakie korzyści przynosi właściwe pozycjonowanie?

Umiejętne pozycjonowanie to inwestycja, która będzie procentować:

  1. Pozycjonowanie (SEO) sprawi, że Twoje biuro rachunkowe będzie widoczne w sieci, a to znaczy, że zobaczą je potencjalni klienci.
  2. SEO daje długotrwałe efekty. Wiele zadań trzeba wykonać jednorazowo, by przez następne lata cieszyć się ich rezultatami.
  3. Lokalne pozycjonowanie pozwoli Ci zdobyć klientów z Twojej okolicy.
  4. Dobrze zoptymalizowana wizytówka i strona zwiększa  zaufanie do Twojego biura, co przekłada się na wzrost liczby nowych klientów.

Musisz jednak pamiętać, że pozycjonowanie to proces, który trwa. Nie od razu zobaczysz jego efekty. Czas ten zależy od wielu czynników, które  omawiamy w artykule Pozycjonowanie biura rachunkowego. Warto być tego świadomym i cierpliwym.

Co oferujemy w zakresie pozycjonowania biura rachunkowego?

  1. Jeżeli jeszcze jej nie masz – założymy Wizytówkę Google Twojego biura rachunkowego, jeżeli już masz wizytówkę – sprawdzimy, czy można ją zoptymalizować i wprowadzimy niezbędne zmiany. Przeczytaj więcej o naszej ofercie prowadzenia wizytówki Google.
  2. Sprawdzimy, jakie miejsce zajmuje Twoje biuro w wynikach lokalnego wyszukiwania Google.
  3. Dodamy Twoje biuro rachunkowe do katalogów ogólnopolskich i lokalnych.
  4. Przeprowadzimy audyt Twojej strony internetowej i podpowiemy, co warto zmienić pod kątem SEO (czyli pozycjonowania).
  5. Zaproponujemy stworzenie treści na blogu, lub dodatkowych podstron, które wspomogą pozycjonowanie.
  6. Co miesiąc prześlemy raport widoczności Twojego biura oraz postępów wykonanych przez nas prac.

Oferta i cennik

Napisz do nas lub zadzwoń – omówimy Twoje potrzeby i wskażemy co warto zrobić. Poniżej znajdziesz nasz podstawowy cennik, ale każdą usługę możemy dopasować idealnie do Twoich potrzeb:

Pozycjonowanie wizytówki i strony biura rachunkowego, w tym:

  • optymalizacja wizytówki Google i strony internetowej Twojego biura,
  • prowadzenie, aktualizacja wizytówki Google,
  • analiza konkurencji,
  • dodawanie Twojej strony www do katalogów ogólnopolskich i lokalnych,
  • wybór i monitorowanie słów kluczowych,
  • raport widoczności Twojego biura w sieci i podsumowanie prac, które wykonujemy,
  • wsparcie w zakresie skutecznego zdobywania opinii i udzielania na nie odpowiedzi – także pod kątem SEO.
Pierwsze trzy miesiące to czas, kiedy pracy nad stroną i wizytówką jest z reguły najwięcej. W tym okresie pobieramy opłatę 700 zł/mc. W kolejnych miesiącach opłata wynosi 300 zł.

 

Audyt strony biura rachunkowego, w tym:

  • ocena obecnego stanu strony głównej i podstron z ofertą pod kątem wymagań Google dotyczących SEO,
  • ocena użyteczności strony www i jej treści z punktu widzenia klienta (audyt 'oczami klienta’),
  • propozycja zmian do wdrożenia
Podstawowy audyt wykonujemy w cenie 700 zł.

Podane ceny są cenami netto. Wystawiamy fakturę VAT na nasze usługi.

Napisz do nas lub zadzwoń.

Sprawimy, że Twoje biuro rachunkowe będzie widoczne w sieci,
a Ty zdobędziesz nowych klientów na swoje usługi!

Dłoń kobiety w białej bluzce, a nad nią granatowe kostki do gry z ikonkami: koperta, telefon, małpka internetowa.