Kobieta w związanych ciemnych włosach, w grafitowej marynarce w jednej dłoni trzyma komórkę, drugą ma uniesioną w geście zwycięstwa. Szeroki uśmiech na twarzy

Jak prowadzić wizytówkę Google biura rachunkowego?

Zastanawiasz się jak prowadzić wizytówkę Google biura rachunkowego, by zdobywać klientów?

Masz już wizytówkę Google swojego biura rachunkowego, ale praktycznie jest niewidoczna i jeszcze nie zdobyłeś dzięki niej żadnego klienta?
A może ciągle zastanawiasz się czy w ogóle warto poświęcać na nią czas? Czy może wreszcie – jesteś przekonany, żeby ją utworzyć, tylko nie wiesz, jak to zrobić prawidłowo?
Pomożemy Ci to zmienić! Przeczytaj jak prowadzić wizytówkę Google, by pomagała Ci zdobyć nowych klientów.

Jak wygląda wizytówka Google?

Wpisz w wyszukiwarce frazę ‘biuro rachunkowe’ + miasto, np. 'biuro rachunkowe Sanok’.

Najpierw pojawi się kilka reklam, później mapka i pod nią kilka firm. To właśnie wizytówki Google:

Wyniki wyszukiwania w Google biur rachunkowych w Sanoku. U góry mapka z zaznaczonymi biurami.

Jeżeli klikniesz powyżej na przycisk 'więcej firm’ zobaczysz jeszcze więcej biur rachunkowych – tym razem zebranych z lewej strony ekranu oraz większą mapkę, na której widać lokalizację każdego biura.

Teraz zrób to ćwiczenie dla swojego biura. Ile wizytówek biur rachunkowych działających w Twoim mieście pojawiło się w wynikach wyszukiwania?

Znalazłeś tam swoje biuro? Czy tylko wizytówki konkurencji?

Sprawdź naszą ofertę prowadzenia wizytówki Google

Zobacz, jak możemy Ci pomóc i sprawić, by Twoja wizytówka była jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki i zdobywała dla Ciebie klientów!

 

Czy biuro rachunkowe świadczące usługi online powinno mieć wizytówkę Google?

Zdecydowanie TAK!

Dlaczego? Klienci zazwyczaj szukają biura lokalnie! Nawet, jeżeli są zdecydowani na księgowość online i tak wolą szukać biura, do którego zawsze mogą podjechać. Kontakt osobisty jest nadal bardzo ważny dla wielu z nich.

Gdybyś chciał wypozycjonować swoje biuro rachunkowe na frazy związane ze zdalną księgowością, raczej nie uda Ci się tego zrobić skutecznie, by być widocznym w całej Polsce. Lokalne biura zawsze przebiją Cię widocznością. Chociażby dlatego, że odległość adresu firmy od punktu, z którego klient wyszukuje firmę jest jednym z najważniejszych parametrów, od którego zależy pozycja firmy w wynikach wyszukiwarki.

Czy to znaczy, że jesteś skazany tylko na lokalnych klientów, jeżeli chodzi o działania marketingowe?

Oczywiście nie. Ale warto wzbudzać zaufanie odpowiednio prowadzoną wizytówką, dużą ilością pozytywnych opinii. Wtedy także Twoja strona www będzie lepiej wypozycjonowana, a klient będzie postrzegał Twoje biuro jako godne zaufania.

Nie wiesz, jak zbierać skutecznie opinie o Twoim biurze? Przeczytaj artykuł i Zadbaj o opinie o swoim biurze rachunkowym.

W wizytówce Google skupiamy się zatem na promowaniu lokalnym, mimo że większość biur może obsłużyć klientów z całej Polski.

Jak prowadzić wizytówkę Google i pozyskiwać nowych klientów?

Wizytówka Google to pierwszy krok do lepszej widoczności Twojego biura w sieci i co za tym idzie – większej liczby zapytań o Twoje usługi.

Kolejnym krokiem jest zadbanie o jej wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Praca nad widocznością w sieci jest dosyć żmudna, a efekty nie będą szybko widoczne. Trochę jak z odchudzaniem, albo wyrobieniem formy 😉 potrzeba na to czasu. Nie na wszystkie czynniki decydujące o pozycji wizytówki mamy też wpływ, ale nad pozostałymi z pewnością warto pracować:

Nad jakimi czynnikami widoczności możemy pracować?

Są czynniki, na które mamy stuprocentowy wpływ. Tylko od nas zależy, na ile poprawnie wypełnimy każde z kryteriów uznane przez Google jako ważne dla Twojej widoczności. Są to między innymi:
  1. Kategoria Główna Firmy
  2. Słowa kluczowe w nazwie firmy
  3. Kategorie dodatkowe
  4. Kompletność wypełniania profilu
  5. Zweryfikowany wpis profilu firmy
  6. Poprawne umieszczenie pineski na mapie
Oprócz powyższych, są także czynniki, które mają duże znaczenie, ale my nie mamy już na nie tak dużego wpływu, jak byśmy chcieli. Jednak nadal – jeżeli znasz zasady pozycjonowania możesz skutecznie poprawiać także i te czynniki:
  1. Wysokie oceny w Google 4 i 5
  2. Ilość opinii w Google z tekstem od klienta
  3. Słowa kluczowe w opiniach Google i odpowiedziach udzielanych przez firmę
Szerszą listę czynników znajdziesz na stronie whitespark.ca.

Pobierz e-book dzięki któremu dowiesz się, jak prowadzić wizytówkę Google by skutecznie podnieść pozycję Twojego biura rachunkowego👉

Wiemy jak skutecznie prowadzić wizytówkę biura rachunkowego, by trafiali do Ciebie nowi klienci.

Jeżeli zatem nie chcesz tracić czasu na działania ‘po omacku’, czy metody prób i błędów – oddaj wizytówkę Twojego biura rachunkowego w nasze ręce!

Napisz do nas lub zadzwoń

Prześlij adres www swojego biura (jeżeli masz już stronę), sprawdzimy Twoją obecną pozycję w wyszukiwarce i omówimy działania, które warto podjąć już dziś. Zaprocentują z pewnością w przyszłości nowymi klientami na Twoje usługi księgowe.

Podobne wpisy