Regulamin aplikacji Sprytne Biuro

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania z aplikacji dla biur rachunkowych znajdującego się pod adresem https://app.sprytnebiuro.pl (dalej: „Aplikacja”) w postaci dostępu do konta użytkownika w Aplikacji.
  2. Celem aplikacji jest wsparcie biur rachunkowych poprzez automatyzację ich zadań, stworzenie przestrzeni do wymiany informacji między biurami, skupienie w jednym miejscu usług istotnych dla działalności biur, udostępnianie plików, dostarczanie treści m.in.  z zakresu marketingu i organizacji pracy.
  3. Właścicielem oprogramowania i usługodawcą świadczonych za pośrednictwem Aplikacji usług, jest  Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „JUMAR” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w likwidacji z siedzibą w Międzyrzeczu (66-300) przy ul. Kazimierza Wielkiego 69, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000141681, NIP: 5960005588, numer REGON: 008010825, kapitał zakładowy w wysokości 64.000,00 PLN w całości opłacony (dalej jako: „Usługodawca”).
  4. Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
    • a. telefonicznie: pod numerem telefonu: 697-900-713 (w dni robocze między 9:00 a 15:00);
    • b. za pośrednictwem poczty elektronicznej: pod adresem e-mail kontakt@sprytnebiuro.pl;
    • c. za pośrednictwem poczty tradycyjnej: adres do doręczeń: PPHU Jumar Sp. z o.o. w likwidacji (Sprytne Biuro), ul. Kazimierza Wielkiego 69, 66-300 Międzyrzecz.
  5. Usługi świadczone za pośrednictwem Aplikacji polegają w szczególności na dostarczaniu narzędzia do automatycznego wypełniania obowiązków w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (dalej „AML”) zgodnie z ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 593 ze zm.). Proces ten polega m.in. na automatycznym:
    • a. 0wysyłaniu przypomnień o konieczności wykonania działań wynikających z ww. ustawy,
    • b. wysyłaniu formularzy do Klientów Biura,
    • c. obliczaniu poziomu ryzyka ogólnego Biura oraz ryzyka Klientów.
  6. Udostępnienie Aplikacji następuje na zasadzie licencji niewyłącznej na wskazanych polach eksploatacji: dostępu, wyświetlania, przechowywania konta w serwisie, korzystania ze wszystkich funkcjonalności serwisu, wprowadzania zmian w ramach udostępnianych przez program funkcji. Użytkownik nie ma prawa do zwielokrotniania Aplikacji lub jej części, użyczania lub odpłatnego udostępniania (poza korzystaniem z programu przez osoby wykonujące czynności będące pracownikami lub współpracownikami), czynienia zmian w Aplikacji, które nie są zmianami w ramach udostępnianych przez Aplikację funkcji.
  7. Oprogramowanie i prezentowane w Aplikacji treści i funkcje, a także logotypy i elementy graficzne, stanowią prawa wyłączne Usługodawcy lub Usługodawca jest uprawniony do nich na podstawie odrębnych zgód i podlegają one ochronie prawnej.
  8. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną Prawa Autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Serwisowi Internetowemu obejmuje wszystkie formy ich wyrażenia.
  9. Znaki handlowe Usługodawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  10. Korzystanie z Aplikacji przez Użytkownika jest odpłatne.

II. DEFINICJE

  1. Usługodawca – podmiot będący właścicielem Aplikacji i świadczący usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Użytkownik (Biuro/ Usługobiorca) – podmiot, który korzysta z Aplikacji, z zastrzeżeniem, że:
    • a. Użytkownikiem konta w serwisie może być osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna i jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej,
    • b. Użytkownikiem nie może być osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej. Warunkiem założenia konta w Aplikacji jest podanie numeru NIP firmy,
    • c. Użytkownikiem może być jedynie biuro rachunkowe.
  3. Superadministrator (USA) – użytkownik Aplikacji, któremu została przypisana rola Superadministratora.
  4. Administrator (UA) – użytkownik Aplikacji, któremu została przypisana rola Administratora.
  5. Użytkownik (UU) – użytkownik Aplikacji, któremu została przypisana rola Użytkownika. W szczególności jest to pracownik lub współpracownik Biura, który został przypisany do konta Biura w Aplikacji przez Administratora i dokonuje czynności w imieniu i na rzecz Biura.
  6. Aplikacja – serwis udostępniony przez Usługodawcę przez stronę internetową https://app.sprytnebiuro.pl
  7. Konto – konto założone w Aplikacji w procesie rejestracji. Jest to Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres email) i hasłem podanym przez Usługobiorcę, stanowiąca zbiór zasobów i funkcjonalności dostępnych w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o jego działaniach w Serwisie Internetowym. Konto umożliwia również korzystanie z innych Usług Elektronicznych dostępnych w Aplikacji, w przypadku których został wskazanych wymóg uprzedniego utworzenia Konta.
  8. Ustawa o AML – ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 593 ze zm.)
  9. Umowa – umowa łącząca Biuro i Usługodawcę, zawierana na podstawie akceptacji Regulaminu.
  10. Klient Biura – klient, którego dane Biuro wprowadza do Aplikacji.
  11. Ogólne Ryzyko Biura – ocena ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu w biurze rachunkowym, wynikająca z wymogów art. 27 i n. ustawy o AML.
  12. Ryzyko Klienta – poziom ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu przypisany do Klienta biura rachunkowego, zgodnie z wymogami ustawy o AML.
  13. Formularze AML – formularze dostępne w Aplikacji wspomagające wypełnienie obowiązków wynikających z ustawy o AML.

III. REJESTRACJA I WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Użytkownik zawiera z Usługodawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez:
    • a. przejście procesu rejestracji Konta na stronie https://app.sprytnebiuro.pl,
    • b. otrzymanie od Usługodawcy potwierdzenia zawarcia Umowy na adres e-mail podany w procesie rejestracji Konta,
    • c. potwierdzenie rejestracji poprzez wpisanie kodu otrzymanego w wiadomości e-mail, o której mowa w lit. b. powyżej, 
  2. W toku rejestracji konieczne jest:
    • a. podanie danych Firmy Użytkownika, tj. NIP, imię i nazwisko osoby dokonującej rejestracji, adres e-mail,
    • b. wybór hasła,
    • c. zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
  3. Po rejestracji Konta w sposób opisany powyżej, udostępnione Konto posiada status Superadministratora i uprawnia do zarządzania Kontem Biura, w tym między innymi dodawania i usuwania Użytkowników lub Administratorów. Założone konto może mieć tylko jednego Superadministratora.
  4. We wszystkich typach kont Biura [Superadministrator (USA), Administrator (UA) i Użytkownik (UU)] logowanie odbywa się poprzez wpisanie e-mail i hasła na stronie https://app.sprytnebiuro.pl.W zakładce „Logowanie” można przejść także procedurę resetowania hasła.
  5. Konto udostępniane jest w ramach:
    • a. 5-dniowego bezpłatnego dostępu (tzw. okres próbny), liczonego od momentu rejestracji Konta Biura w Aplikacji,
    • b. Subskrypcji.
      Szczegółowe warunki w powyższym zakresie ujęte zostały w Rozdziale VI. niniejszego Regulaminu.
  6. Dostęp do Aplikacji jest możliwy pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Biura minimalnych wymagań technicznych. Prawidłowy dostęp do systemu na komputerach osobistych zapewniają przeglądarki z domyślnym zestawem ustawień: Google Chrome – od wersji 50, Safari – od wersji 13, Edge – od wersji 79. Dodatkowo do prawidłowego działania systemu wymagana jest włączona obsługa Javascript, cookies, IndexedDB oraz Service Workers.
  7. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 9.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej; (4) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.

IV. SZCZEGÓLNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE UŻYTKOWNIKA

  1. Użytkownicy, którzy posiadają dostęp do Aplikacji mają obowiązek zachować dane dostępowe do Konta, np. hasło, w poufności – dane te powinny być należycie zabezpieczone przed dostępem osób trzecich.
  2. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@sprytnebiuro.pl; lub pisemnie na adres: PPHU Jumar Sp. z o. o. w likwidacji (Sprytne Biuro),  ul. Kazimierza Wielkiego 69, 66-300 Międzyrzecz.
  3. Wypowiedzenie Umowy jest jednoznaczne z usunięciem Konta w Platformie.
  4. Usługodawca jest uprawniony do usunięcia treści zamieszczonych przez Użytkownika w Aplikacji, jeżeli uzna je za niezgodne z tematyką Aplikacji, nieprawdziwe, nierzetelne, nieobyczajne, obraźliwe lub naruszają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, postanowienia Regulaminu, lub prawa osób trzecich.
  5. Rezygnacja Użytkownika z korzystania z odpłatnych funkcjonalności Aplikacji w trakcie trwania Umowy nie uprawnia go do zwrotu opłaty za pozostały okres jej trwania.
  6. Usługodawca jest uprawniony w każdym czasie podjąć działania zmierzające do zweryfikowania prawdziwości, rzetelności oraz precyzyjności informacji podanych przez Użytkownika. W zakresie weryfikacji Usługodawca uprawniony jest m.in. do zażądania od Użytkownika przesłania skanu posiadanych certyfikatów, zaświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji. W czasie weryfikacji, Usługodawca uprawniony jest do zawieszenia Konta Biura – na czas trwania weryfikacji.
  7. Usługodawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Biura, jedynie do wysokości ostatnio zapłaconej opłaty za korzystanie z Aplikacji, a w przypadku jej braku – do wysokości 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych). Usługodawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Biura tylko za typowe i rzeczywiście poniesione szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy, z wyłączeniem utraconych korzyści.
  8. Usługodawca nie ponosi wobec Biura odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikające z działania siły wyższej lub innych przyczyn pozostających poza kontrolą Usługodawcy, w tym wykonywanie obowiązków z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (AML) przez Użytkownika (Usługodawca dostarcza narzędzie).
  9. Usługodawca zastrzega możliwość weryfikacji założonego w Aplikacji konta Biura. Jeżeli podmiot posługujący się wskazanym numerem NIP nie świadczy usług typowych dla działalności biur rachunkowych (w szczególności nie ma przypisanego numeru PKD 69.20.Z (działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe), Usługodawcy, po uprzednim wezwaniu Biura do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji w terminie 7 dni, przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym – w razie uzyskania odpowiedzi świadczącej o tym, że Biuro nie prowadzi działalności rachunkowo-księgowej.
  10. Zakazane jest udostępnianie Aplikacji osobom trzecim dla ich celów własnych. W razie wykrycia, że doszło do takiego udostępnienia, Usługodawca może nałożyć na Biuro karę umowną w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych) za każdy dzień naruszeń, z prawem dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.

V. FUNKCJONALNOŚCI APLIKACJI

1. Ogólne

  1. Superadministrator (USA) po utworzeniu konta w Aplikacji uzupełnia dane Biura w zakładce „Dane firmy”. Dane Biura można też pobrać automatycznie z Rejestru Gospodarki Narodowej (REGON), wybierając funkcję „Pobierz dane”. Biuro ma obowiązek sprawdzić, czy pobrane dane są prawidłowe. W każdym czasie można je zmienić edytując dane.
  2. Uzupełnienie danych Biura jest konieczne w celu prawidłowego generowania formularzy i raportów dostępnych w Aplikacji oraz wystawienia faktury za dostęp do aplikacji.
  3. W związku z tym, że Biuro dysponuje danymi osobowymi osób trzecich (np. swoich klientów lub pracowników), uzupełnia ono dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych (w rozumieniu art. 4 pkt 7) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Uzupełnienie danych jest konieczne w celu prawidłowego generowania formularzy i raportów dostępnych w Aplikacji.
  4. Superadministrator może dodać kolejnych Użytkowników do Panelu Biura. W takim wypadku podaje ich adres mail oraz przypisuje im rolę – Administratora (UA) bądź Użytkownika (UU).
  5. Użytkownicy mają obowiązek podania swojego imienia i nazwiska.
  6. Dane wymienione w lit. a i c powyżej będą zapisywane w Aplikacji w celu wypełnienia obowiązku udokumentowania spełnienia obowiązków wynikających z ustawy o AML.
    Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowość danych wprowadzonych przez Użytkownika i jednocześnie zapewnia, że udostępnił Użytkownikom narzędzie do spełnienia wymogów wynikających z ustawy o AML.

2. Użytkownicy

  1. Superadministrator (USA) oraz Administrator (UA) może po zalogowaniu do Aplikacji dodawać lub usuwać Użytkowników w zakładce „Ustawienia” –> „Użytkownicy”. Potwierdzeniem przyznania stosownych uprawnień jest otrzymanie przez Użytkownika maila z potwierdzeniem utworzenia konta i linkiem do Aplikacji.
  2. Superadministrator (USA), Administrator (UA) i Użytkownicy (UU) w ramach swojego dostępu mają uprawnienia do takich samych funkcji Aplikacji, z zastrzeżeniem, że do wyłącznych uprawnień Administratora należy:
    • możliwość dodawania i usuwania Użytkowników w roli Administratora (UA) i Użytkownika (UU)
    • możliwość przedłużenia/zmiana subskrypcji,
  3. Konto Superadministratora (USA) nie może zostać usunięte.

3. Klienci

  1. Użytkownik dodaje do Aplikacji Klientów Biura.
  2. Aby pobrać dane Klienta, Użytkownik podaje jego numer NIP.
  3. Dane pobierają się automatycznie z poniższych baz:
    • Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
    • Rejestr Gospodarki Narodowej (REGON),
    • Krajowy Rejestr Sądowy (KRS),
    • Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR).
  4. Dane z rejestrów innych niż wymienione w lit. c powyżej, w tym w szczególności z rejestrów zagranicznych, nie podlegają automatycznemu pobieraniu.
  5. Użytkownik może edytować dane Klientów oraz wpisać dodatkowe uwagi o Kliencie.
  6. Użytkownik musi wpisać adres e-mail Klienta – na ten adres będą wysyłane Formularze AML dla Klienta.

4. AML

  1. Częścią Aplikacji jest moduł AML.
  2. W module AML dostępne są m.in. następujące funkcjonalności:
    • Formularze AML, które wspomagają identyfikację i weryfikację Klientów, szacowanie poziomu ryzyka Klientów oraz ogólnego ryzyka Biura.
      Są to przede wszystkim:
      • Formularze dotyczące Klienta:
        • Oświadczenie Klienta Osoba Fizyczna,
        • Oświadczenie Klienta Osoba Prawna,
        • Klauzula informacyjna dla Klienta,
        • Oświadczenie o źródle pochodzenia majątku,
        • Karta oceny ryzyka Klienta,
        • Zawiadomienie do prokuratury,
      • Formularze dotyczące Biura:
        • Karta oceny ryzyka Biura,
        • Bieżące monitorowanie,
        • Oświadczenie pracownika lub współpracownika AML,
        • Oświadczenie pracownika lub współpracownika o odbytym szkoleniu,
        • Raport z kontroli wewnętrznej AML,
        • Tabela transakcji podejrzanych.
    • Przypomnienia o konieczności przeprowadzenia ponownej oceny ryzyka Klienta, bądź ogólnej oceny ryzyka Biura.

VI. OPŁATY, FAKTURY

  1. Dostęp do Aplikacji przyznawany jest na zasadzie subskrypcji.
  2. Użytkownik może wybrać następujące metody płatności udostępnione przez system Autopay:
    • a. Przelew tradycyjny,
    • b. Przelew online (tzw. szybki przelew),
    • c. Zapłatę kartą płatniczą Visa i MasterCard,
    • d. Blik,
    • e. Opłatę cykliczną kartą płatniczą.
  3. Usługodawca umożliwia płatność przy wykorzystaniu następujących kart płatniczych:
    • a. Visa,
    • b. Visa Electron,
    • c. Mastercard,
    • d. Mastercard Electronic,
    • e. Maestro.
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  5. Jeżeli Użytkownik wybierze jako metodę płatności opłatę cykliczną, wówczas kwota abonamentu będzie potrącana z jego karty cyklicznie z zachowaniem okresu, na jaki wybrał abonament.
  6. Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych, które będą wysyłane na adres mail Superadministratora Aplikacji, a także dostępne w panelu Aplikacji.
  7. Wysokość opłat subskrypcyjnych podane na stronie internetowej https://app.sprytnebiuro.pl są cenami netto i doliczona do nich będzie wartość 23% podatku VAT.
  8. Usługodawca ma prawo do zmiany cennika. O zmianie będzie informował Użytkownika w mailu wysłanym na adres mail Superadministratora Aplikacji.
  9. Opłata subskrypcyjna jest płatna z góry na wybrany przez Użytkownika okres, za wyjątkiem bezpłatnego okresu próbnego, o którym mowa w pkt 10. poniżej.
  10. Biuru przysługuje 5 dni bezpłatnego dostępu do Konta, tzw. okres próbny, liczony od momentu otrzymania dostępu do panelu Klienta w Aplikacji. Po okresie 5 dni bezpłatnego okresu próbnego, Umowa z Usługodawcą staje się automatycznie umową na czas nieokreślony, a tym samym aktualizuje się obowiązek Biura do uiszczenia opłaty subskrypcyjnej.

VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY

  1. Użytkownicy są zobowiązani do korzystania z Aplikacji w sposób zgodny z przepisami prawa, Regulaminem, a w szczególności do korzystania z oprogramowania w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, nieuciążliwy dla innych Użytkowników oraz Usługodawcy, i z poszanowaniem praw osób trzecich. Użytkownicy są zobowiązani niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o ewentualnych naruszeniach ich praw w związku z korzystaniem z Aplikacji.
  2. Usługodawca odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie Aplikacji wobec Użytkowników, w zakresach przyznanych im funkcjonalności, w szczególności prowadząc nadzór techniczny.
  3. Użytkownik korzysta z oprogramowania dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Powinien po swojej stronie zapewnić możliwość poprawnego funkcjonowania oprogramowania w zakresie, w jakim jest to od niego zależne (np. prawidłowe funkcjonowania urządzenia, stosowanie ustawień umożliwiających odbieranie bieżących e-maili, dostęp do sieci Internet itp.). Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne w systemach teleinformatycznych Użytkowników ograniczające lub uniemożliwiające korzystanie z oprogramowania, jeżeli problemy te nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy.
  4. Usługodawca nie bierze żadnej odpowiedzialności za prawidłowość danych wprowadzonych do Aplikacji, w szczególności danych dotyczących Biura, Użytkowników, czy Klientów. Usługodawca nie ponosi też odpowiedzialności za zgodność wpisywanych przez Użytkowników treści z rzeczywistością, tak długo jak nie wynikają one bezpośrednio z działania Aplikacji.
  5. Użytkowników obowiązuje zakaz dostarczania treści bezprawnych, z wykorzystaniem oprogramowania. W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik dopuszcza się działań zabronionych postanowieniami Regulaminu lub przepisami prawa, w tym naruszających zasady współżycia społecznego lub godzących w usprawiedliwiony interes Usługodawcy, Usługodawca może podjąć wszelkie prawem dozwolone działania, w tym ograniczyć lub wyłączyć możliwość korzystania przez Użytkownika ze świadczonych za jej pośrednictwem usług, a także może wypowiedzieć umowę Użytkownikowi w trybie natychmiastowym.

VIII. POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Użytkowników  przez Usługodawcę znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie www.sprytnebiuro.pl.

IX. REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje związane z korzystaniem z oprogramowania Aplikacji oraz ze świadczeniem za jego pośrednictwem usług, a także ewentualne zapytania należy kierować do Usługodawcy na e-mail: kontakt@sprytnebiuro.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać w swej treści: NIP firmy, imię, nazwisko, adres e-mail Użytkownika, opis i wskazanie przyczyny reklamacji oraz opcjonalnie numer telefonu w celu kontaktu.
  3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji Usługodawca rozpatrzy reklamację oraz poinformuje Użytkownika, za pomocą e-mail, o sposobie jej rozpatrzenia. W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Usługodawca zwraca się przed rozpatrzeniem reklamacji do Użytkownika o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Użytkownika przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.

X. ZMIANY REGULAMINU

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany treści Regulaminu w każdym czasie
  2. Zmiany postanowień Regulaminu Usługodawca podaje do wiadomości publicznej w formie publikacji stosownego komunikatu w Aplikacji, jak również w drodze powiadomień kierowanych do Użytkowników Serwisu posiadających indywidualne Konta.
  3. Informacja o wprowadzonych zmianach oraz ich treści i zakresie zostanie podana do wiadomości publicznej na tydzień przed ich wejściem w życie.
  4. Do dnia wejścia w życie zmian Regulaminu Użytkownik jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym i bez ponoszenia opłat.
  5. Do dnia wejścia w życie zmian Regulaminu Użytkownik jest uprawniony do zgłoszenia sprzeciwu wobec proponowanych zmian. Sprzeciw skutkuje wygaśnięciem Umowy w dniu poprzedzającym dzień wejścia zmian w życie bez ponoszenia opłat. W przypadku niewyrażania przez Użytkownika sprzeciwu, o którym mowa powyżej, uznaje się że Użytkownik wyraził zgodę na zmianę Regulaminu.
    Płatności, których realizacja została rozpoczęta przed wejściem w życie zmian Regulaminu, realizowane są na zasadach dotychczasowych.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa  polskiego. 
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów mogących powstać w wyniku wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej znajdującej się pod adresem https://sprytnebiuro.pl/regulamin-aplikacji i stanowi integralną część umowy zawieranej pomiędzy Biurem a Usługodawcą.
  4. Usługodawca w trakcie trwania Umowy z Użytkownikiem ma prawo dodawać do Aplikacji nowe funkcjonalności, wzbogacając Aplikację, a funkcjonalności te mogą być dodatkowo płatne i fakultatywne do korzystania lub dostępne w ramach subskrypcji Użytkownika, z prawem zmiany ceny na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  5. W razie odrębnych uzgodnień z Użytkownikiem, np. co do ceny lub innych funkcjonalności Aplikacji, w razie sprzeczności tych uzgodnień z Regulaminem, pierwszeństwo mają indywidualne uzgodnienia. Warunkiem jest jednak ich zawarcie w formie dokumentowej, tj. pisemnej lub e-mailowej.
  6. Umowy zawierane poprzez Usługodawcę zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Data opublikowania regulaminu: 2024-03-31.