Newsletter

dla utrzymania relacji

Dobrze prowadzony newsletter może być świetną drogą bezpośredniej komunikacji z odbiorcami. Dlaczego “dobrze prowadzony”? Bo jeśli wysyłane wiadomości nie będą interesujące, choćbyś miał kilka tysięcy adresów e-mailowych – nie przyniesie to żadnego efektu. Po co wysyłać wiadomości, których nikt nawet nie otworzy?

Obecnie newsletter to klucz do budowania trwałych relacji zarówno z obecnymi klientami, jak i tymi potencjalnymi – przyszłymi. Dostarczając im wartościowych informacji możesz nie tylko utrzymywać stały kontakt, ale też od czasu do czasu przypominać o swojej ofercie, prosić o opinie, czy zachęcać do polecania usług. Mailing ma ogromny potencjał!

Dlaczego newsletter jest tak skuteczny?

Skuteczne budowanie relacji

Wiadomość e-mail to forma bezpośredniego kontaktu z odbiorcą (zwracasz się konkretnie do niego, nie do ogółu). Dzięki regularnym kontaktom z klientami, budujesz silne relacje oparte na zaufaniu.

Dostarczanie wartościowych treści

Dostarczamy treści wartościowe dla odbiorcy, takie jak aktualności branżowe, porady podatkowe czy informacje o zmianach prawnych. Najważniejsze: treści są pisane ICH JĘZYKIEM, co sprawia, że Wasze newslettery są czytane i cenione. Nie cytujemy aktów prawnych, a tłumaczymy je tak, aby każdy zrozumiał co się zmienia.

Personalizacja

Masz możliwość decydowania do kogo zostanie dostarczony dany e-mail. W związku z tym jeżeli zmiana dotyczy tylko JDG, nie rozsyłamy tej informacji do spółek. Dzięki temu odbiorca wie, że wszystkie treści, które od Ciebie otrzymuje, są dla niego wartościowe.

Zwiększanie świadomości marki

Regularna obecność Twoich newsletterów w skrzynkach mailowych klientów zwiększa świadomość marki. Odbiorcy łatwiej pamiętają o tym konkretnym biurze rachunkowym w momencie potrzeby (jeśli nie są Twoimi klientami), czy kiedy ktoś pyta o polecenie.

Co oferujemy w ramach tworzenia i wysyłki newslettera?

  • Stworzymy indywidualny projekt newslettera, dopasowany do wizerunku firmy. Dbamy przy tym o estetykę i czytelność treści.
  • Pomagamy w zarządzaniu bazą e-maili klientów, umożliwiając skuteczne docieranie do wybranej grupy odbiorców i personalizację treści.
  • Tworzymy wiadomości e-mail, które są wartościowe dla odbiorcy. Wybieramy tytuł, który z większym prawdopodobieństwem zachęci osoby do otworzenia wiadomości.
  • Wysyłamy wiadomości do odpowiedniej grupy odbiorców w ustalonym wcześniej terminie.
  • Regularnie analizujemy wyniki, monitorując otwarcia, kliknięcia i inne wskaźniki. Dzięki temu dostosowujemy strategię dla najlepszych wyników.

Postaw na bezpośrednie relacje, wysyłaj regularnie wiadomości, które odbiorcy chętnie będą czytać. Sprawdź cennik i skontaktuj się z nami!

Chcesz podjąć współpracę? Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Wybierz najdogodniejszy dla siebie sposób:

Możesz skorzystać z formularza. Odezwiemy się do Ciebie.